Kanal D Doktorum Başvuru Formu

Kanal D ekranlarında yayınlanan Zahide Yetiş ve Doktor Aytuğ'un sunduğu program "Doktorum" programına sizde başvurmak istiyorsanız aşağıdaki işlemleri inceleyebilirsiniz.


Kanal D doktorum mail adresi ve iletişim bilgileri aşağıda verilmiştir. Bu bilgileri kullanarak soru sorabilirsiniz, hastalık şikayetleriniz için başvurabilirsiniz.

Doktorum programı hafta içi hergün izleyicilere hastalıklar hakkında önemli bilgiler vermektedir.

Doktorum email adresi: doktorum@kanald.com.tr

Hastalıklarınız için Doktorum Başvuru Formu

Kanal D Doktorum Sayfası


73 yorum:

  1. aytuğ bey ve zahide hanım ben 25 yaşındayım evliyim bebeğim olmuyor kilodan dolayı zayıflayamıyorumda bana lütfen yardımcı olurmusunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. MERABA AĞTUĞ ABİ VE ZAHİDE ABLA BENİM YEĞENİM HENÜZ 10 AYLIK VE BÖBREKLERİN DE HEM BÜYÜME HEM DE TAŞ VAR LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ ŞİMDİDEN ALLAH RAZI OLSUN İKİNİZDEN DE

    YanıtlaSil
  3. merhaba aytug abı ve zahıde abla ben 23 yasındayım ben sıze annem ıcın başvurmak ıstedım annem 49yasında senelerdır annem kılolu bı kadın110kılo nekadar çabalasa da zayıflayamıyor 7tane torunu var park götürmek onlarla gezmek ıstıyo 8katta oturyo ınse bıle gece dız ağrılarından uyuyamıyor bana ve anneme yardım eterseniz cok ama cok sevınırım 1aylık kızım var onun hatrına lutfen

    YanıtlaSil
  4. Şengül Acembaba25 Nisan 2013 18:30

    merhaba zahide hanım ve aytug bey ben annem icin arıyorum annemin ayakları şiddetli şekilde agrıyor ayaklarında uyuşma yanma şikayetleri var annem 75 yaşında şimdiden teşekkur ederim yardımlarınız icin

    YanıtlaSil
  5. günaydın demeyiisterdim...
    işiniz kolay değil bilirim.yazdıklarım gibi binlerce yazılanı var ve benim yazımın değerlendirilme ihtimalinin düşük olduğunu da bilirim ama Allahtan ümidimi kesmem.
    sizlere 24 yaşında akranlaı evlilik hayali kurarken kendisi bunu yaşaasna ihtimal bile vermeyen hayallerini öteleyen gözyaşlarıyla onları döküp atan bir genç kızdan bahsedicem ..
    kendisi henüz 24 yaşında çocukluğundan beri dişleri aşırı önde ve burnu toplumda alay edilecek derecede büyük

    YanıtlaSil
  6. iyi günler zahide hanım ve aytuğ bey.ben sizlere annem için yazıyorum annemin bütün eklem yerleri ağrıyor ayrıca annemin tek bacağında platin var diğer bacağınada takılması gerekiyor çünkü o bacağıda şiddetli derecede ağrıyor dayanılması zor ağrılar ayrıca troidi çok düşük onun için hap kullanıyor ama oda bazen dokunuyor relüsü var kısacası annemin dayanılmayacak ağrıları var annem sizi çok aramış ama ulaşamamış bende bir ümit yazıyorum eğer siz anneme ulaşabilirseniz size telefonunu vreseğim annem 1939 doğumlu tlf 216-4272756 inşallah bize yardımcı olabilirsiniz biliyorum bizim gibi binlerce insan var ama ben size yalvarıyorum neolursunuz anneme yardım edin şimdiden teşekkürler saygılarımla...

    YanıtlaSil
  7. MERHABA ZAHİDE HANIM VE AYTUĞ BEY BEN SUDE NİN ANNESİ SEYHAN BU YAZIYI SİZE SUDE NİN ADINA YAZIYORUM KIZIMDA DOĞUŞTAN KOTENJAL SKOLYOZ VE GERGİN OMİRİLİK RAHATSIZLIĞI VAR 3 KERE BEYİN CERRAHİSİNDE AMELİYAT OLDU 1KERE ORTAPEDİDEN AMELİYAT OLDU AMA İSTENİLEN SONUÇ ALINAMADI BİR ÇOK DOKTORLARA GİTTİK AMA BİZ YAPAMAYIZ DEDİLER KIZIMDA ŞUAN İDRAR KAÇIRMA SORUNU BAŞLADI RAHATSIZLIĞINDAN DOLAYI BU SORUN DAHADA İLERLEYE BİLİR DEDİLER KIZIM ADINA SİZDEN RİCA EDİYORUM KIZIMA YARDIM EDİN SUDE ŞUAN 7 YAŞINDA VERECEĞİM NO DAN BİZE ULAŞIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM 0537 672 03 80 VE 0537 361 47 95 SİZLER İYİ AKŞAMLAR DİLİYORUM

    YanıtlaSil
  8. hayırlı günler zahide hanım ve altuğ bey sizlere çocuğum için yazıyorum oğlum 6 yaşında kalp hastası oğlum üç sefer anju oldu kalp kapağı yok dediler sonra zayıf dediler yapışık dediler damarı büzük ters yerde ne olursunuz yardım edinzayıf olduğu için yüzde yirmi şans vrdiler kilo alması için mama içiyor.mama içiyor ama zorla içiyor içmeyince kilo kaybı oluyo yarvarıyorum yardım edin çaresiz kaldım dogum 2007 tlf 05514220217 kayseriden yazıyorum ben hülya son çarem önce rabbim sonra sizsiniz çok teşekkür ederim saygılarımla...

    YanıtlaSil
  9. iyi günler zahide hanım ve aytug bey kardeşimde hidrosefali spina bifida meningomiyolosel(omurilik açıklığı)var doktorlar bize ameliyat olursa kafada büyüme olacağını söylediler biz de bu ve bir kaç nedenden dolayı amelliyat yaptırmadık kardeşim belden aşağısını hissetmiyor annem sizin programınızı izliyor ve her mucizenizde bir kez daha umutlanıyor benim kızımda iyileşebilir diye biz sizin programınız sayesinde en ufak bir umut dahi de olsa inandık ve biliyoruz ki bize yardımcı olacagınızı lütfen bize yardımcı olun çünkü kardeşimin bu haline üzülüyoruz ve buradan size kardeşini çok seven ve onun iyileşmesini isteyen bir abla olarak sesleniyorum ne olursunuz bu sesime yanıtsız kalmayın en kısa zamanda ulaşmanızın temenni ediyorum ve sizleri çok seviyoruz ALLAH sizler gibi insanları başımızdan eksik etmesin (amin)

    YanıtlaSil
  10. iyi gunler zahide hanım ve aytuğ bey sizleri devamlı tv,den izliyorum.programınızı ve sizlerin guler yuzleri ve iyi nıyetinizi bildiğim için bu notu yazıyorum. inşallahta cvp veririsiniz yazdıklarıma ben 1999,senesinden beri gitmediğim doktor kalmadı benim sol tarafında sureklı arılar yanmalar oluyo fazla iş yaptığımda beynım yerimden çıkacak şekilde baş agrıları çekiyorum sabah hep yorgun kalkmalar açıkcası vücudumun sol tarafı süreklı agrı içinde gıttığım doktorlar bana sureklı bunla yaşamayı öğreneceksın sıtresten uzak kalacaksın ve duzenli uyku uyuyacaksın diyorlar artık ınanın yoruldum ve bu beni yoran agrılarıma çözüm bulmak için sıze bu yazıyı yazmak zorunda kaldım bana enkısa zamanda yardımcı olursanız sıze mınnettar kalıcam şimdiden ilginize teşekşürler ederim.Ben dilek 11 mayıs 2013 12,46

    YanıtlaSil
  11. merhaba ben mehtap 32 yaşındayım okursanız çok sevinirim biraz kendimi anlatmak istiyorum bu yazıyı yazmak benim için kolay olmadı sırf annem çok istediği için yazıyorum yoksa ben umudumu çoktan kestim ben 2.5 yaşında adana da bir kaza sonucu önce yüzüm yandı sonra gözüm kaydı aslında istanbula gelişimizin sebebi benim misafirlikteyken bir dergi kapagında yanık izi kapatılıyor diye telefonla istanbula gelmemiz söylendi o doktor yapamayacagını söyledi ve bir başka doktora gittik şimdiye kadar 3 kez ameliyat geçirdim ama istedigim sonucu alamadım tek çarem sizsiniz sizden maddi degil manevi destek bekliyorum cep 05353196734 ev 02125571841

    YanıtlaSil
  12. Merhaba doktorum ailesi... Bugün anneler gunü...bende henüz uç aylık bir anneyim.anneme ne hediye alsam diye çok düşündüm Ve siz aklıma geldiniz annem yıllardır bel ağrısı çekiyor bel fıtığından ameliyat oldu ama yine Fıtık var dediler doktor doktor geziyoruz biri fıtık var diyor biri kalça cikikligi birisi kemiklerde zayıflık var diyor ağrı kesici yada krem verip gönderiyorlar Sinirleri iyice yıpranmış durumda çok hassaslasti
    annemin her isine koşmaya çalıştım bugüne kadar ama
    bebeğimi torununu rahatça kucağına alamadı ağrılardan.elimden hiç bisey gelmedi
    Bugüne kadar hiç bisey bu kadar zoruna gitmemişti onu
    öyle görmek benide üzüyor tabi... SİZDEN ANNELER
    GUNÜ HEDİYESİ İSTİYORUM HEM BENİM İCİN HEM ANNEM İCİN TEK ŞEY : ANNEMİ SAGLIGINA KAVUSTURMANİZİ İSTİYORUM lutfenn

    YanıtlaSil
  13. merhaba ben zeynep 39 yaşındayım bir taravma sonucu meniere hastalığına yakalandım iki lisede okuyan oğlum var bazen onlarla bilee ilgilenemiyorum ataklarlarım her geçen gün şiddetini artırıyor birçok hastaye gittim sizden tek istediğim ataklarım geçmese bile aza indirgemek bende iki oğlumun a daha fazla ilgileneyim bana yardımcı olrsanız size yaşadıdım ömrümce dua ederim şimdiden allaha emanet olun rabbim işlerinizde başılar dilerim

    YanıtlaSil
  14. merhaba zahide hanım ve Aytuğ bey sizden kardeşlerim için yardım istiycek' tim ben 18 yaşındayım 2 tane dünyalar tatlısı morgio7 sendromlu kardeşim var başka çaremiz kalmadı elimizden geleni yapıyoruz ama ne ileri gidiyoruz nede durduğumuz yerde durabiliyoruz kardeşim orhan 17 yaşında 3 yıl öncesine kadar kendi işini görebiliyordu zamanla gerilemeye başladı eli ayağı tutmaz oldu ne birşey yiyor nede içiyor. biz elimizden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyoruz ama olmuyo kardeşim belkide 2 yıl yaşayabilcek tabi herşeyi ALLAH bilir ama sizdende yardım bekliyorum tek ümidim sizsiniz ltfen bana yardımcı olun size inşallah ulaşır bu notum belki orhan sizin sayenizde elinden geldiğince yürümeye bile başlayabilir numaramdamdan ulaşabilirsiniz. 05333849547 lütfen banada yardımcı olun ltfen teşekkür edrm şimdiden yardımcı olursanızda allah razı olsun olamazsanızda.

    YanıtlaSil
  15. Merhba evet buda bi ewlat yakarisi lutfen duyun annm migren hastasi kriz gelnce kafasni duvarlra vuruyor ve ben dayanmyrum onu boyle gormye lutfen yardim edin

    YanıtlaSil
  16. Dilek elaslan zahide hanim aytug bey yayininizi begeniyle izliyom bana yardim edin lūtfen felçlik gečirdim2020da bakanimyok ogluma bakamiyom yemek yapamiyom artik ešim beni anlayisla karsilamiyor tarsusta ózel hastane5milyar istedi durumum olsa size bas vurmam evliligim sizin elinizde lūtfen duyun gorun beni05468158947 bana ulasin nolur

    YanıtlaSil
  17. merhabalar zahıde hanım ve aytug bey ben sızden yegenım ıcn yardım ısteyecektım erken dogum sonucu goz retınasında meydana gelen sebeplerden dolayı % 30 gıbı gorme oranı vardı onuda kaybettı ama doktorlar acıl amelıyat dıyorlar ama enıstemın bu amelıyatı karsılayack maddı durumu yok sıze yalvarıyorum yardım edın bızede yegenım daha kucuk sımdıden gozu zarar goruyor dıye hıc bısey oynayamıyor cok sevdıgı futbolu dahı oynayamıyor .amelıyat olmasa goz cok hasar gorcek ve tamamen kapanacak ne olur yardım edın herkese yardımcı oluyosunuz bızede yardım edın caresız beklemek cok kotu bı durum son caremız sızsınız ZAHIDE hanım ve AYTUG ALLAH rızası ıcın ne olut,r yardım edın bana bu numaradan ulasabılırsınız 05532960852 ne olur bana sızden hem bı haber hem bı yardım beklıyor en onemlıde bı annenın goz yaslarını dındıreceksınız bı annenın duasını ve tabı hepeımızın duasını alacaksınız sımdıden tesekkeu edıyorum ALLAH rızası ıcın yardım edın RABBIM SIZIN VE HEPIMIZIN YAR VE YARDIMCISI OLSUN INSALLAH...

    YanıtlaSil
  18. ben 36 yaşında 3 çocuk annesiyim.. stres nedeniyle saç tellerimi çektim ve şu an kellik oluşmaya başladı ve saçlarım çıkmıyo...strese bağlı kilo problemim de oluştu.. psikolojim alt üst.. lütfen bana yardım edin.. ilginize şimdiden teşekkürler...SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  19. Merhaba doktorumun yardım sever ekibi ben 44 yaşında iki kız annesiyim evliliğim beni yıllardır çok yordu eşimin içki ve ruhsal sorunları yüzünden kızlarım ile ayrı kaldım kizkarim evendi yjcalarini kurdular bende çalışan ve ayaklari üzerinde durmaya baslayan biriyim neden artık bu duruma katlanayim dedim eşimden 2 yıldır ayriyim. Artik ruhsal ve fiziki degisiklige muhtacım.

    YanıtlaSil
  20. İyi akşamlar doktorum ekibi. Benim 70 yaşında ananem var. Kendisi 4 senedir yatalak. dedem altından alıyor. parkinson, yüksek tansiyon ve karaciğerinde iltihap hastalıkları var. 2010 yılında sağ dizinden ameliyat ettirdik dizine pilatin takıldı. Yapan doktor yanlış ameliyat yaptığı için yürüyemiyor.(Sağ tarafı Felç Tutmuyor.) Dedem ve bizden başka bakacak kimse yok. Dedemin maddi gücü iyi değil, sadece emeklisi var. Programınızı iziliyoruz yanınıza gelenleri iyileştirip tedavi ediyorsunuz. Ananemi kaç tane doktora götürdük bakmıyorlar,tedavi etmiyorlar.Özel hastaneler bile kabul etmiyor. İlaç yazıp gönderiyorlar. Yazılan ilaçların Ananeme Faydasından çok zararı oluyor. Yan etki yapıyor.Lütfen bize yardım elinizi uzatın. Ananemide iyileştirin.Sizin programınızı hiç kaçırmadan izliyor.Bir umut elinin uzanmasını bekliyor
    lütfen sesimizi duyun.
    Gaziantep/Şahinbey
    Bizi aramanızı bekliyoruz
    telefon: 05355036616

    YanıtlaSil
  21. Merheba ben hatice şimşek benim iki tane engelli çocuğum var zihinsel ve bedensel ne olur mesajımı okuduğunuzda bana bir yardım eli uzatın...

    YanıtlaSil
  22. meraba aytu bey ben maksude benim 5 yaşında oğlum var gözlerinde pırooblem var 4 sendir mersin üniversitesine götürüyorum gözlerinde kayma az görme ve göz kaslarında pıroblem var doktorlar gözlük verdi fayda vermedi amaliyet diyor iyi olup olmiyacağını bilmiyorz. ayrıca oğlum epilepsi hastası iki yıl önce tanı konunmuş ve ben epilepsinin ne olduğunu bilmiyordum şimdi örendim oğlum her ay ateşli havale geçiriyor ve hiçbir doktor epilepsi olduğunu söylemedi ve bu durum benim oğlunda gelişim geriliği neden oldu şu an özel eğitim alıyoruz oğlum 5 yaşında ama 3 yaşında çocuğun hareketleini yapıyor ne olur bana yardım edin cevapınızı bekliyoruz

    YanıtlaSil
  23. meraba aytu bey


    YanıtlaSil
  24. Merhaba Ben gülizar bozdogan ben 30 yaşında 1.50cm boyunda 120 kiloyum artık bıktım hayattan bıktım ölmek istiyorum artık hareket edemiyorum bende dışarı çıkıp herkez gibi koşmak istiyorum sadece kişisel bakımımdan başka bir işimi yapamıyorum.maddidurumum iyi olmadıgı için tedavi olamıyorum tek umudum sizsiniz telefon numaramı veriyorum 05317633171

    YanıtlaSil
  25. meraba aytu bey zahide hanım ben maksude telefon numaramı vermeyi unuttum lütfen bana yardım edin ne yabacağımı bilmiyorum 05418229919 ev numarası 03242344538

    YanıtlaSil
  26. merhaba ben altı kız kardeşin en küçüğüyüm iki ablam için arıyorum biri adet kanamaları yüzünden tedavi görüyo fakat tedavi sonuç vermediği için parça alınması gerektiği söyledi fakat bekar olduğu için almak istemediler rapor almanız gerekiyo büyük hastaneye gidin onlar baksın dediler ne yapacağını bilmiyor diğer ablamda bekar oda adet kanaması nedeniyle yıllardır tedavi görüyor onada karacicerde kist var ve daha farklı nedenler söylenmiş ve sonuç yok lütfen ablalarımda sizinle mutlu olsunlar inşallah hasta olan herkes sizin gibi işini layıkıyla yapan insanlarla karşılaşsın herkes tez zamanda şifa bulsun eğer bir gün şans bize gülerse tlf numaram 05448620824 03288250594

    YanıtlaSil
  27. Allah rizasi icin Merhabalar Zahide Hanim Aytu Bey ve ekibi Gordugunuz zman bir cevap yazin ...:( Babaannem icin yaziyorum 60 yasinda 120 kilonun uzerinde Kilo sorunu var ve ortopedik rahatsizligi var Dizlerinden menuskus ameliyati oldu platin takildi bir dizine fakat daha kötü oldu Yuremekte cok zorluk cekmeye basladi onceden azda olsa ihtiyaclarini karsilayabiliyordu yuruyus yapiyordu simdi ise eve mahkum oldu ihtiyaclarini bile cok zor karsilayabiliyor:( Yillardir gitmedik kalmadik doktor birakmadi fakat bir care yok aslinda zayiflayamadigi icin.kilo sorunu olmazsa bir kac ameliyat olacak ama kilodan dolayi olamiyor ....:( Lutfen tek bir care siz kaldiniz duyun sesimizi cok aradik size ulasmak icin ama bir turlu tlf düsmedi Allah rizasi icin gordugunuzde bir cvp verin Babaannem icin az once basvuru formu doldurdum HAYRİYE AVCİ :( Kilodan dolayi bir cok hastalikta birlikte geldi Bir cok sorun lar......Bu arada halen yillardan beli gidiyor bir umit ile doktorlara torbalar dolusu ilaclar iciyor korkuyorum bir sey olacak diye seker hastaligi 400-500 lere hep cikiyor hastanelerde yatiyor doktor gozetiminde Tek umut sizsiniz tek careyi Once rabbimden Sonra Sizden bekliyoruz Allah rizasi icin Lutfennn Size guveniyoruz Duyun sesimizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasil iletisim kurabilirz bir cevap yazarsaniz cok sevinirim ?

      Sil
  28. aytu bey zahide hanım ben maksude sizden cevap bekliyorum.lütfen bana yardımedin.çocugumun hayatından çok endişe ediyorum.ameliyat olacak ve ben çook korkuyorum.tlf 05418229919,..03242344538

    YanıtlaSil
  29. BEYTÜL ÖZTÜRK30 Mayıs 2013 19:29

    MERHABA ZAHİDE HANIM AYTU BEY BEN BEYTÜL ÖZTÜRK ABLAM ADINA YAZIYORUM ABLAM UZUN SÜREDİR NÖBET GEÇİRİYO BEYİNDEN AMELİYAT OLDU ŞAFT TAKILDI AMA BUNA RAĞMEN UZUN NÖBET LER GEÇİRİYO DAHA DOĞRUSU BİZİDE ÇOK KORKUTUYO HANGİ DOKTORA GİTSEK BİZE NET BİŞEY SÖYLEYEMİYO ABLAM ASIL SIKINTILARDAN BİRİ BİZ ANKARA DA ABLAM İSTANBULDA HER ZAMAN YANINDA OLAMIYOZ ELİMEZDEN GELENİN FAZLASINI YAPMAYA ÇALIŞIYOZ AMA DAHGA NET BİR SONUÇ ALMIŞ DEĞİLİZ BAYILMALARI BAZEN UZUN BAZI ZAMANLARDA KISA SÜRÜYO GERÇEKTEN ÇOK ZOR DURUMDAYIZ İKİ TANE YEĞİNİM VAR ONLARIN HALİ GÖZÜMÜN ÖNÜNE GELDİKÇE GERÇEKTEN NE DÜŞÜNEÇEĞİMİ BİLMİYORUM LÜTFEN RİCA EDİYORUM YARDIMÇI OLUN İLGİNİZE ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM NUMARAM:535 583 76 95

    YanıtlaSil
  30. SEVGİLİ AYTUĞ BEY VE ZAİDE HANIM LAFI FAZLA UZATMADAN DERDİMİZİ ANLATMAK İSTERİM.
    ALLAH UZUN BİR SÜREDEN SONRA 2 KIZ TORUN VERDİ BİRİNCİSİ GAYET SAĞLIKLI GEL GELELİM İKİNCİSİ DOKTORLARIN SÖYLEDİĞİNE GÖRE KAS HASTALIĞI VAR VE TEDAVİSİNİN OLMADIĞI SÖYLENİYOR BU KONUDA BİR ANNENİN FERYADINI DİNDİREBİLİRSENİZ SEVİNİRİM ALLAH SİZLERDEN RAZI OLSUN.TELEFONUM 05379481510

    YanıtlaSil
  31. Selamlar doktorum ekibi benim oglum 15 aylik oglumda dalak ve karaciger buyumesi olustu arastirmalar sonucu metabolizma hastaligi cikti ( goucher yani goyse)genetikmis dna dan kaynakli tek tedaviside 2 haftada bir serum gercekten baska bi tedavisi yokmu ne olur bana yardim edin Allah rizasi icin bana bi cevap yazin size bi turlu ulasamadim hollandadan yaziyorum 0624266475

    YanıtlaSil
  32. merhaba aytug bey sıze mersınden yazıyorum 23 yasındayım be yasıma gore gayet kıloluyum uzun yıllardır boyleyım sureklı kılo alıp verıyorum en fazla 20 kılo verdıgım zamanlar oldu ama gerı ıkı katını aldım banada yardım etmenızı ıstıyorum artık cok sıkıldım bu durumdan yardımcı olursanız cok sevınırım artık daha farklı olmak ıstıyorum bunun psıkolojısını artık atmak ıstıyorum uzerımden hem ruh saglıgım hem beden saglıgm ıycene bozuldu bana yardım edın

    YanıtlaSil
  33. lutfen yardım edın mail adresım erciyes_00@hotmail.com cevabınızı beklıyrum olumlu yada olumsuz

    YanıtlaSil
  34. MERHABA AYTUĞ BEY VE ZAHİDE HANIM BEN SİZE ABLAM İÇİN YAZIYORUM ABLAMIN 5 AYDIR TAKINTILARI VAR BU TAKINTILARI YÜZÜNDEN NE YEMEK YİYOR NEDE DIŞARI ÇIKIYOR DOKTORA GİTTİK OBSESİF KOMPULSİF BOZUKLUK TEŞHİSİ KONULDU İLAÇ TEDAVİSİ VERDİ İLAÇLARINI KULLANDIRAMIYORUZ.HASTANEYE YATIRACAKLAR DİYE ARTIK DOKTORA GÖTÜREMİYORUZ.ABLAM DAHA 27 YAŞINDA EVLİLİK ÇAĞINDA ONUN BU DURUMUNA AİLECEK ÇOK ÜZÜLÜYORUZ BABAM KALP VE ŞEKER HASTASI ANNEM TANSİYON ONLARA BİŞEY OLCAK DİYE ÇOK KORKUYORUM BENİM İSE İKİZ BEBEKLERİM VAR VE ÇALIŞAN BİR BAYANIM ONLARA ÇOK DESTEK OLAMIYORUM AİLECEK PSİKOLOJİMİZ BOZULDU NE YAPAAĞIMIZI BİLEMİYORUZ LÜTFEN BİZE YARDIM EDİN TEK UMUDUMUZ SİZ OLDUNUZ ÇOK ACİKL CVP BEKLİYORUM ÇÜNKÜ HASTALIĞI GİT GİDE İLERLİYOR GECE YARISI DIŞARI ÇIKMAK İSTİYOR ÇIKMAZSAM HASTA OLURUM DİYOR ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM BEKLİYORUZ sedat_yaseminn@hotmail.com bu mail adresinden bana ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  35. iyi günler zahide hanım ve aytuğ bey ben komşum için başvurmak istiyorum komşumun çocuğu 3 yaşına kadar normal çocuklar gibiyken bi anda onlardan çok çok farklı oldu şuanda ne kafasını tutabiliyor nede yürüyebiliyor çok doktora götürüldü ama bi çağresi bulunamadı annesi diğer koşan çocukları gördükçe kötü oluyor ve biz bu duruma onların çağresizliğini gördükçe dışardan bi göz olarak kötü oluyoruz şuanda 8 yaşında ve anlatılmaz görmeniz lazım lütfen yardım edin insanlar mahvolmuş durumda çağreleri ve ümitleri tükenmiş durumda sizi izliyoruz neler yaptığınızı ne imkansızlıkları başardığınızı görüyoruz lütfen yardım edin bu insanlara... mail adresim sessiz.gemi.90@hotmail.com
    lütfen yardım edin raporlarını alıp fotoğrafını da çekip göndericem en yakın zamanda ama lütfen bana dönün..

    YanıtlaSil
  36. iyakşamlar ben yonca 26 yaşındayım ve 2 cocuk annesiyim benim doguştan cenem ilerde ve dişlerimi birleştiremiyorum yemek yerken zorlanıyorum eklemlerimde agrılarım oluyor ve bir cok hastaneye gittim ve care bulamadım ne olursunuz bana yardım edin konusurken insanların agzıma bakmalarından sıkıldım artık ve gülemiyorum da insanları icinde ve bazı insanların bana yamuk agız demeleri gücüme gidiyor beni bu derdimden kurtarın hemde degiştirin beni maddi durumumda iyi degil tek carem sizsiniz size güveniyorum acil olarak bana dönmenizi istiyorum ilk defa kendim icin bir adım attım ne olursunuz beni yanlız bırakmayın tek carem sizsiniz size telefon numaramı veriyorum şimdiden size cok teşekkür ediyorum beni dinlediginiz icin 05444988162

    YanıtlaSil
  37. İletişim için konuda yer alan Kanal D sayfalarından yararlanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  38. merhabalar bn alev annem için yardım istiyorum annem böbrek yetmezlıgınden kocaeli üniversitesinde yatıo diyalız goruyodu sonra diyalizde kullanılan kan sulandırıcılar omurilik kanaması olusmus ve 3 gun sonra anlasıldı c2 ıle t8 arası kanama olusmus ve boyun ve omuzlarda 4 parmak his var kollarda ve vucuda yok bize yardım edın lutfen

    YanıtlaSil
  39. Neden bir cevap vermiyorsunuz allah rizasi icin tlf numarasini veriyorum 0412 461 28 68

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuda yer alan başvuru formundan yararlanabilirsiniz.

      Sil
    2. Basvuru formunuda doldurdum ama cevap gelmedi doktorum la nasil irtibata gecebiliriz ? bir turlu tlf dusmuyor

      Sil
  40. merhaba.başvuru formunuz açılmıyor.o yüzden buradan yazıyorum.annem 57 yaşında,beş doğum sonrası karnında aşırı bir sarkma ve fıtığı var.günlük işlerini yapmakta yürümekte zorlanıyor.yaşamak azab oldu benim için diyor.çok üzülüyorum.yardımcı olabileceğinizi umarak son bir ümit size yazıyorum.Allah işinizi rast getirsin.sevgilerimle..bana ulaşabileceğiniz tel.numarası 05352938723

    YanıtlaSil
  41. Neden kimseye bir cevap verilmiyor allah rizasi icin kim ilgileniyor bu sayfayla ?Tlf numarasini yaziyorum ulasin lutfen 0412 461 28 68

    YanıtlaSil
  42. Resmi sitesindeki başvuru formunu doldurduktan sonra beklemelisiniz yoğun talep olabilir. Telefon numaralarınıda sürekli aramayı deneyiniz.

    YanıtlaSil
  43. Konuda yer alan başvuru formundan yararlanabilirsiniz arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  44. merhaba ben size annem icin yaziyorum annemin romatoid artid hastaligi var ve cok aci cekiyor yatagindan kalkamiyor normal ihtiyaclarini gideremiyor doktorlar ilac veremedigi icin agrilari cok var ne yapacagimi inanin bilmiyorum lutfen sadece yol gosterin cunki cok aci cekiyor eger sesimi duyuyorsaniz bu adresten bana ulasirmisiniz merih2579@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Merhaba ben size annem için yazıyorum.Lütfen bana yol gösterin. 25 yıl önce mide sarkmasından midenin 4/3 ünü almışlar. Midesi çok küçük kaldığı için şuanda hiçbirşey yiyip içemiyor. Her yediğini çıkartıyor. Yıllar geçtikçe artık daha da ağrıları artmaya başladı. Çaresizce onun gözümün önünde eriyip gitmesine dayanamıyorum.Şuanda 45 kiloya kadar düştü. Allah rızası için bize yardımcı olun. Gitmediğimiz doktor, yaptırmadığımız tahlil kalmadı. Çok acı çekiyor. Eğer ilgilenirseniz bu adresten bana ulaşabilirmisiniz ferdi_tinmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. BEN YONCA DAHA ÖNCE SİZE YAZMIŞTIM AMA SİZDEN DAHA CVP GELMEDİ DİŞLERİMİ BİRLEŞTİREMEMEKTEN YORULDUM ARTIK NE OLURSUNUZ BANA ULAŞIN TEK UMUDUMSUNUZ SİZE DAHA ÖNCE TLFNUMU YAZMIŞTIM 05444988162

    YanıtlaSil
  47. meraba ben pınar 29 yaşındayım 48 kiloyum doğum da yaptım ama yine kilo almadım sürekli kan tahlili yaptırıp troitlerime baktırıyorum bişey çıkmıyo çok yemek yesemde klo almıyorum ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  48. BEYTÜL ÖZTÜRK30 Mayıs 2013 19:29

    MERHABA BEN BEYTÜL ÖZTÜRK ABLAM ADINA YAZIYORUM ABLAM UZUN SÜREDİR NÖBET GEÇİRİYO BEYİNDEN AMELİYAT OLDU ŞAFT TAKILDI AMA BUNA RAĞMEN UZUN NÖBET LER GEÇİRİYO DAHA DOĞRUSU BİZİDE ÇOK KORKUTUYO HANGİ DOKTORA GİTSEK BİZE NET BİŞEY SÖYLEYEMİYO ABLAM ASIL SIKINTILARDAN BİRİ BİZ ANKARA DA ABLAM İSTANBULDA HER ZAMAN YANINDA OLAMIYOZ ELİMEZDEN GELENİN FAZLASINI YAPMAYA ÇALIŞIYOZ AMA DAHGA NET BİR SONUÇ ALMIŞ DEĞİLİZ BAYILMALARI BAZEN UZUN BAZI ZAMANLARDA KISA SÜRÜYO GERÇEKTEN ÇOK ZOR DURUMDAYIZ İKİ TANE YEĞİNİM VAR ONLARIN HALİ GÖZÜMÜN ÖNÜNE GELDİKÇE GERÇEKTEN NE DÜŞÜNEÇEĞİMİ BİLMİYORUM LÜTFEN RİCA EDİYORUM YARDIMÇI OLUN İLGİNİZE ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM NUMARAM:535 583 76 95

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuda yer alan başvuru formundan yararlanmalısını. Allah acil şifalar versin.

      Sil
  49. ıyı gunler
    ben size siirtten yazıyorum. engellıyım ekonomık durumum yok.çocuk sahıbı olmak ıstıyorum ama esım rahatsız tup bebek denedık ama ordada megdurıyetler yasadım.bakanlıgın projesıydı ve yeterı kadar ozen gostermedıler.embrıyolarımızı saklamadılar.sızden rıcam bıze yardımcı olun

    YanıtlaSil
  50. ACİL İMDAT çağrısı ben hatice uslu 40 yaşındayım 65 kiloydum şimdi 115 kiloyum insülin direnci polikistikover tansiyon rahatsızlığım var.hızla kilo alıyırum ayda 3-4 kilo aldığım oluyor.programınızı devamlı izliyorum fakat ulaşamadım.mektup adresinizi bulamadım.çevremdekilerin ve eşimin ağır sözleri beni çok rahatsız ediyor.özellikle eşimin ağır hakaretleri psikolojimi bozuyor.depresyon ilaçları kullanıyorum.yalvarark programınızda beni de doktor gürkan kubilay beyle acilen görüştürmenizi istiyorrum sizden geri dönüş bekliyorum emree.Uslu@ cayylak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. merhaba,ben adanadan dunyanin en fedakar insani olan annem icin yaziyorum.Sikintisi cok buyuk,benim dogumumdan bu yana cekmis oldugu ve kimsenin tam anlamiyla adini koyamadigi bir rahatsizligi var.onceleri romatizma demisler,sonra dolasim bozuklugu,derken damar tikanikligi.En son 2008 yilinda ankarada da damar icerisinde mantar enfeksiyonu dediler,kendisinin kilosuda var,110 kilo,kilo veremiyor cunku yuruyemiyor spor yapamiyor,5 dak. ayakta kalinca 3 gun yatiyor.donem donem bacaklar kizariyor ve su dolu kabarciklar cikip bacaktan akiyor.Alt bacak ust bacaktan daha kalin ve bogum bogum.yillardircare bulunamayan anneme birde sizin araciliginila size basvurmak istiyoruz.Ne olur acil donus yapabilirmisiniz gun ve gun artik emeklemeye basladi zor yuruyor.deryatorun_79@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. Meraba ben özge basimda egzama var ve gecmiyor gece ustune yatamiyorum 5yildir cekiyorum bu rahatsizligi nlur bana yardim edin gezmedigim doktor yok cagre bulamadilar

    YanıtlaSil
  53. Meraba ben özge basimda egzama var ve gecmiyor gece ustune yatamiyorum 5yildir cekiyorum bu rahatsizligi nlur bana yardim edin gezmedigim doktor yok cagre bulamadilar

    YanıtlaSil
  54. Merhaba ben daha önce size yazmıştım ama sizden cevap gelmedi. Sizlere yazma amacım annemin çok fazla olan kiloları. 50 yaşında ve ANTALYA dan yazıyorum.Annem şuan 130 kiloda ve gün geçtikçe kilo aldığının farkındayız.Kilolarından bir nebze olsun kurtulmasını istiyoruz .ayakları artık bedenini taşımıyor ve elinden hiç birşey gelmiyor.hareketleri iyice kısıtlandı.önceleri yürüyüş yapar bir nebze olsun spor hareketleri yapardı.şimdi kollarınıda ayaklarınıda kontrol ettiremiyor.yatamıyor sabaha kadar sancıları artıyor yardım almadan kalkamıyor banyo yapamıyor herşeyden bıktım artık.ilaç içmekten midem delindi diyor kilolarının ağırlığı dizlerine vurdu şimdi dizlerinin üstünede basamıyor hareket edemiyor biri yanında olmadan kalkamıyor artık yürüyemiyor eskisi gibi onlarda kilo aldırıyor sanırım.Birisine bağlı yaşamak istemiyor ve annem bunları yaşarken hergün göz yaşı döküyor şeker tansiyon kolestrol olduğu için yemesine içmesine elinden geldiğince dikkat ediyor.Fakat yinede kilo alıyor.aile doktoru şekerinin iyi huylu olduğunu kilo verirse onunda düzene gireceğini söyledi.Annem çok doktora gitti fakat bir sonuç alamadı tek amacı kilo vermek ama yardım almadan yapamıyor.bu konuda anneme yardımcı olmanızı istiyorum.yalvarıyorum.bu hayatı tek başına başkalarına sığıntı olarak yaşamak istemiyorum diyor.Yol gösterin yolumu bulayım başka birşey istemem diyor hergün programınızı dört gözle bekliyor birgün benide çağıracaklar diye ümit ediyor annem ama ümitleri de tükenmek üzere.sütüdyonuza çağırmasanız bile doktorlarımızı evlere gönderiyorsunuz evde baksada derdine çare olsalar oda yeter bir çare tek bir çare sesimi duyunnn ne olur duyunnn ..neolur açil cevap bekliyorum sizden eğer ilgilenirseniz şuadresten ulaşabilirsiniz yazgecesi_1988@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. MERHABA , SOL ELİMİ SIKTIĞIM ZAMAN SOL DİRSEĞİMDE AĞRI HİSSEDİYORUM DİRSEĞİMİN ALTINA PARMAĞIMI BASTIRDIĞIM ZAMAN AĞRIYI DAHA ÇOK HİSSEDİYORUM. AĞIRLIĞI KALDIRDIĞIM ZAMAN AĞRIYOR BİLEĞİMİ SOLA ÇEVİRDİĞİM ZAMAN AĞRIYOR. YAŞIM 51 PAZARCILIK YAPIYORUM AYAKTA ÇOK DURUYORUM. SOL DİRSEKLE OMUZ ARASINDA KOYU KIRMIZI BİR SERTLİK VAR PARÇA OLARAK TATLI KAŞIĞI BÜYÜKLÜĞÜNDE KIZARIKLIK VAR

    YanıtlaSil
  56. MERHABA , SOL ELİMİ SIKTIĞIM ZAMAN SOL DİRSEĞİMDE AĞRI HİSSEDİYORUM DİRSEĞİMİN ALTINA PARMAĞIMI BASTIRDIĞIM ZAMAN AĞRIYI DAHA ÇOK HİSSEDİYORUM. AĞIRLIĞI KALDIRDIĞIM ZAMAN AĞRIYOR BİLEĞİMİ SOLA ÇEVİRDİĞİM ZAMAN AĞRIYOR. YAŞIM 51 PAZARCILIK YAPIYORUM AYAKTA ÇOK DURUYORUM. SOL DİRSEKLE OMUZ ARASINDA KOYU KIRMIZI BİR SERTLİK VAR PARÇA OLARAK TATLI KAŞIĞI BÜYÜKLÜĞÜNDE KIZARIKLIK VAR

    YanıtlaSil
  57. merhaba ceyda abla ve murat abi 1 yıllık evliyim kendi çabamla ne yaptıysam kg veremedim bu yüzden de hamile kalamıyorum anne olmak istiyorum insülin direncim zayıf ve hipotroid hastasıyım bana yardımcı olun ne olur :(

    YanıtlaSil
  58. merhaba ceyda abla ve murat abi 11 yaşındayım71 kiloyum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  59. Merhaba Ceyda hanım ve murat bey proğramınız muhteşem ve başarılarınızın devamını diliyorum ben Kahramanmaraşdan rahime 21yaşındayım ve her geçen gün kilo alıyorum 2 amaliyat geçirdim 85 kiloyum şuan ve bu durum beni çok üzüyor diğer arkadaşlara yardımcı olduğunuz gibi babada yardımcı olmanızı temenni ediyorum şimdiden tşkrler...

    YanıtlaSil
  60. Kanal D sayfasından gerçekleştirebilirsiniz fakat doktorum programı sanırsam bitti.

    YanıtlaSil
  61. Merhaba ceyda hnm ve murat bey benim sizden ricam babam bundan 4 yıl olacak düşme sonucu omurilik felçi oldu ve yuruyemiyor yatak yaraları da olmaya başladı babam 52 yaşında ve çok sağlık lı biriydi suanda onun bu durumda olması ve bi evlat olarak çaresiz durumda kalmaktayim çook yerlere götürdüm ama zamanla düzelme şansı olduğunu söyledı doktorlar hergun ağrı çekmesi ve caninin yanması alice bizi çok uzuyor ağırdan bazen duvarlara ellerini kanatana kadar vurması caninin ağrımasi bizi parçalıyor sizden ricam lütfen yardımcı olun tedavi için ulaşmak için lütfen arayın

    YanıtlaSil
  62. merhaba doktorum ekibi kızım sahra 7yaşında( west sendromu %94 engelli diyor doktorlar) minikserçemiz her an yuvadan uçup gidecek diye çokkorkuyorum ben anadolunun en ucra köylerinden anayı babayı kısaca herşeyimi bırakıp sahrayı tedaviettirmek için Bursa ya geldm gücümün yettiğikadar tedavi ettirmeye çalıştım fakat maddi durumum iyi değil bazen çocuğun kendi ihtiyaçlarını bile karşılayamıyom çok sık nöbetleri var sürekli ağlıyo dayanamıyorum ağlamaktan başka birşey gelmiyo elimden gözümün önünde günbegün eriyor çaresizim lütfen bizimde umut ışığımız çaremiz olurmusunuz allah rızası için yavruma el uzatırmısınız

    YanıtlaSil
  63. Resmi sayfasındaki başvuru formunu deneyiniz. Geçmiş olsun Allah acil şifalar verir İnşallah

    YanıtlaSil
  64. Merhaba Ceyda Hanım ve Murat Bey. Ben annem için sizden yardım istiyorum. Annem 43 yaşında 1.65 boyunda ve 171 kilo. 27 yaşından bu yana adet görmüyor. Dizlerinde yıllardır çok şiddetli ağrı var ve bilemediğimiz daha birden fazla hastalığı var. Sürekli ağlıyor ve gitgide kilo alıyor. Psikolojisi bozulmuş durumda ve ağrılarına dayanamayıp kendine zarar vermesinden çok korkuyorum. Lütfen yardım edin başka hiçbir çaremiz yok. Allah rızası için yardım edin

    YanıtlaSil
  65. Merhaba ceyda hanım ve murat bey. ben annem için sizden yardım istiyorum. annem 43 yaşında 1.65 boyunda ve 171 kilo. 27 yaşından bu yana adet görmüyor. bilemediğimiz daha birden fazla hastalığı var. sürekli ağlıyor ve psikolojisi bozulmuş durumda. ağrılarına dayanamayıp kendine bir zarar vermesinden çok korkuyorum. lütfen anneme yardım edin. başka çaremiz yok. allah rızası için bize yardım edin

    YanıtlaSil
  66. Merhaba altug bey ben babaannem icin konusuyorum ayaklari agriyor cok zor bastonlada zor yuruyor. Kilolu zayiflayamiyor. Diz kapaklarindan sorunlu. 1.50 boyu 100-110 na yakin kilosu var. Yardimlarinizi bekliyoruz bir el uzatin bize ne olur.

    YanıtlaSil
  67. merhaba doktor bey ben mardinden yazıyorum annemin durumu çok acil annemde hem fil hastalığı var hemde parkinson hastası oldu sol kolu çok titriyor bide hiper tansiyonlu çok kilolu 135 kilo boyu 1.55 ayağa kalkıp bir iş yapamıyor dizlerindede 37 santim derinliğinde kistte çıktı çok çaresisiz ne olur anneme bir çare bulun size yalvarıyorum her gün ağrılarından ağlamaktan tansiyonu fırlıyor allah rızası için bize yardım edin

    YanıtlaSil
  68. Program bitti sanırsam fakat yinede kanal d sitesindeki başvuru formundan yararlanın. Allah acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  69. Eğer borçları mısınız? Eğer mali yardımcısı işinizi ?? veya Ambalaj geliştirmek gerekiyor? vs, sadece üzeri Bayan Rosita D, temas, ?, sürekli aşağı gitti artık endişeli (dawsonrositaloans@live.com)

    YanıtlaSil

Yorum yapmak için asağıdan 'yorumlama biçimini' anonim ya da adı/url seçip daha sonra yorumunuzu yazınız. Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır.

Yorumlarınızda telefon numarası yazmayınız. Yazan kişiler kendi sorumluluğundadır.

Rastgele İlanlar

Popüler Yayınlar

Kategoriler

Blogger tarafından desteklenmektedir.